marți, 30 martie 2010

As simple as that


"I do disguises for different reasons.I like to studdy people-be like the fly on the wall.Even if it's two old ladies sitting on a bench or some kids on a swing.Because i don't know what it's like to fit in an everyday life situation.One time i was in a record store,completely disguised,and these girls were pulling out my album,talking all about me.I was literally next to them.It was wonderfull .I loved it."

"Ma deghizez din diverse motive.Imi place sa analizez oamenii-sa fiu ca o musculita pe perete.Indiferent daca sunt doua batrane care stau pe o banca sau niste copii pe un leagan.Pentru ca nu stiu cum este o situatie obisnuita.Odata eram intr-un magazin de discuri,complet deghizat si niste fete vroiau sa cumpere albumul meu si discutau despre mine.Eram chiar langa ele.A fost minunat.Mi-a placut la nebunie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu