duminică, 11 aprilie 2010

Creatie



How I Make Music


" People ask me how I make music. I tell them I just step into it. It's
like stepping into a river and joining the flow. Every moment in the
river has its song. So I stay in the moment and listen.

What I hear is never the same. A walk through the woods brings a light
crackling song : Leaves rustle in the wind, birds chatter and
squirrels scold, twigs crunch underfoot, and the beat of my heart
holds it all together. When you join the flow, the music is inside and
outside, and both are the same. As long as I can listen to the moment,
I'll always have music."



Oamenii ma intreaba cum fac muzica.Le spun ca pur si simplu ma cufund in ea.E ca si cum ai intra intr-un rau si te-ai alatura curgerii.Fiecare moment din rau are un cantec.Asa ca stau si il ascult.
Ce aud nu este niciodata la fel.O plimbare prin padure produce un cantec delicat, fara cusur:Frunzele fosnesc in bataia vantului,pasarile ciripesc si veveritele se cearta,crengile trosnesc sub picioare si bataia inimii mele le cuprinde pe toate.Cand te alaturi valului,muzica din interior si cea din exterior este aceeasi.Cand timp pot sa ascult clipa,o sa am mereu muzica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu