duminică, 11 aprilie 2010

Interviu- VH1



MJ:fiecare interviu dat pana acum am fost obligat sa-l dau.Sunteti voi fanii care ati fost mereu atat de draguti cu mine, asta e singurul motiv pentru care am fost de acord sa fac asta.


· Ce lucruri te supara?

MJ:Cred in perfectiune si incerc sa creez asta in tot ce fac.Niciodata nu ajungem in totalitate la asta dar cred in executia perfecta.Si cand nu obtinem cel putin 99,9 % ma supar,deci asta ma supara.

· O sa mai faci videoclipuri pentru albumul HIStory?

MJ:Sunt multe lansate de pe HIStory.In curand va aparea filmul pentru Ghosts,unul maret si Stranger in Moscow,si o sa tot continue.Vreau sa spun ca suntem la 28 de milioane de albume acum.Altceva decat ceea ce minte presa.Sunt oribili.Nu cititi ziarele-asta este ceva ce voi fanii puteti face.Nu cititi povesti care nu sunt adevarate.Ei scriu povestile astea ca sa va duca pe o directie gresita,si voi ii imbogatiti.Nu este adevarat,nu cititi,este gunoi.Credeti ce va spun.

· De ce porti de curand o masca?

MJ:Cu timpul boala mea de piele s-a inrautatit.Urasc sa spun asta.Am vitiligo si sunt alergic la soare,nu ar trebui sa stau deloc afara.Chiar daca sunt in umbra,razele soarelui imi pot distruge pielea.

· Exista cantece,dintre cele lansate,pe care nu ti le-ai fi dorit?

MJ:Nu,nu cred.Unele cantece de la Motown,primele.Stiu ca ma suparau compozitorii,ei vroiau sa cant intr-un fel si eu in alt fel.Vorbeam cu Berry Gordy,fondatorul companiei.El spunea:Uite Michael,fa ce vrea el, sunt sigur ca are dreptate.

· Cum era atmosfera intre starurile Motown,prietenoasa sau de competitie?

MJ:Foarte prietenoasa.Marvin Gage venea la mine acasa cel putin de doua ori pe saptamana sa joace baschet cu fratii mei.Stevie Wonder venea pentru adunari si petreceri si eu mergeam in casa celor de la Supremes si Diana Ross le invita pe fete si era o adevarata familie fericita.Aveam o echipa de baseball,cand jucam unul impotriva celuilalt,si eram mic dar ma lasau sa castig,eram o familie fericita si mi-e dor de ei.Chiar si cei de la Temptations,veneau la mine acasa mereu.

· O sa reinregistrezi specialul de pe HBO care s-a anulat anul trecut,si daca da,cand?

MJ:Da,o sa facem asta in Africa.

· Ti-a fost vreodata frica sa mergi pe scena?

MJ:Nu.nu imi amintesc sa imi fi fost vreodata frica sa merg pe scena.Ma simt mai bine pe scena decat dand interviul asta acum.

· O sa faci vreun concert aici,in Statele Unite?

MJ:Mi-ar placea,planuim unul anul viitor.
· O sa mai lucrezi cu Quincy Jones?

MJ:Mi-ar placea sa lucrez iar cu Quincy.Usile sunt mereu deschise.Suntem prieteni.Dar mie imi place competitia,sa fac lucruri noi sis a experimentez.Este o persoana foarte draga mie si il iubesc mult.

· Daca ai putea sa iti petreci o zi in anonimat,unde ai merge si ce ai face?

MJ:Probabil as merge la Neverland sau pe o insula izolata,undeva.Ce as face?Probabil as compune muzica sau as crea niste muzica sau as juca pe scena-ceva creativ.Nu m-as opri niciodata din munca.

· Stie adevarata Billie Jean despre cantec,si daca da,care a fost reactia ei?

MJ:Este o fata numita Billie Jean,dar nu este despre ea.Billie Jean este anonima.Reprezinta o gramada de fete carora le ziceau “groupies” in anii 60-stateau in spatele scenei si aveau relatii cu orice grup venit in oras.Si cred ca am scris asta din experienta cu fratii mei,cand eram mic.Erau multe Billie Jean acolo.Fiecare fata zicea ca ar avea copilul fratilor mei.

· Care cantece ale tale sunt autobiografice?

MJ:Stranger in Moscow,Heal the world,We are the world,I’ll be there.Genul asta de cantece.

· Ce te-a inspirat pentru Stranger in Moscow?

MJ:L-am scris in Moscova.Versurile sunt total autobiografice.Cand auzi parti ca:”Aici abandonat in faima mea,Armagedon al mintii” pe atunci ,cand eram in ultimul turneu in Moscova-chiar asa ma simteam.S-a creat singur.Mi-a cazut in brate pentru ca asa ma simteam atunci.Singur in hotel,ploua si am inceput sa-l scriu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu