joi, 26 august 2010

What is love



Daca cineva m-ar intreba ce inseamna iubirea,in cea mai pura si adevarata forma a sa,as raspunde: Michael Jackson



Pentru ca el este iubire.




Doamna din viata mea


Nu va fi intuneric asta seara
Doamna,iubirea noastra va straluci
Increde-te in inima mea
Si haide sa ne intalnim in paradis
Esti fiecare minune din aceasta lume pentru mine
O comoara ce timpul nu mi-o va lua

Asa ca asculta-mi inima
Aseaza-te langa mine
Lasa-ma sa te invalui in visele mele
Pot sa te fac sa te simti atat de bine
Si iubito de-a lungul anilor
Te voi iubi mai mult cu fiecare zi
Asa ca asta seara iti promit
Vei fi mereu doamna din viata mea

Lasa-te purtata cu delicatete de mine
Sa facem din asta o noapte de neuitat
Iubito,am nevoie de mangaierea ta dulce
Indreapta-te catre o fantezie
Doua inimi ce bat in extaz
Vino la mine

Si te voi incalzi
Printre umbrele noptii
Lasa-ma sa te ating cu dragostea mea
Te pot face sa te simti atat de bine
Si iubito de-a lungul anilor
Chiar si cand vom fi batrani si cu parul alb
Te voi iubi mai mult cu fiecare zi
Pentru ca vei fi intotdeauna doamna din viata mea


O iubito,lasa-ma sa te incalzesc
Esti doamna din viata mea
Sa te invalui cu cea mai dulce dragoste
Intodeauna doamna din viata mea
Lasa-te purtata cu delicatete de mine
Esti doamna din viata mea
Da-mi lumea peste cap cu mangaierea ta dulce
Intodeauna doamna din viata mea


Stai cu mine
Vreau sa stai cu mine
Am nevoie de tine aproape
Nu pleca
Lasa-ma sa te incalzesc
Esti doamna mea
Sa te invalui cu cea mai dulce dragoste
Vreau sa te ating iubito
Esti doamna mea si te iubesc



Un comentariu:

  1. Iti multumesc pentru traducerea melodiei Lady in my life.Are niste cuvinte minunate . Este iubire pura.Imi place mult.
    Ai dreptate iubirea pentru MICHAEL se poate exprima prin Iti multumesc!

    Elena

    RăspundețiȘtergere